یوسف زهرا(س)

 

 

یااباصالح المهدی ادرکنی

الا اي يوسف زهرا كجايي

عزيز فاطمه آقا كجايي

به جان مادرت بر من نظر كن

نظر برمن توازبهركرم كن

به اذن حق ولي عصر مايي

تو صاحب بر همه احوال مايي

كرم كرده براي من دعا كن

طلب بخشش من از خدا كن

دعاکن تا شوم من آدمی خوب

شوم از بهررب من بنده ای خوب

دعا كن تا كه از قيد گناهان

شوم آزاد از بند گناهان

من از نفسم دگر نوميد هستم

ز اعمال بدم شرمنده هستم

ز اعمالي كه آزرده شما را

شكسته بارها قلب شما را

سیه کرده دل این روسیاه را

نموده شرمساراین روسیاه را

شودبااین همه دردوگناهم

پذیراباشی وخوانی غلامم

غلامیت بودفخردوعالم

که باشد به زشاهی دوعالم

ولي و صاحبي بر جان و مالم

حفاظت كن تو از اهل و ايالم

والسلام

سيد مجتبي موسوي الحسيني

تهران ۹۱/۳/۱۵



زیارت عاشورا


تاريخ : دو شنبه 20 خرداد 1392 | 11:40 | نویسنده : حجت الاسلام سیدمجتبی موسوی الحسینی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.